Segoier (Aups d'Auta Provença)

Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.
Anar a : navigacion, Recercar

Segoier
Sigoyer

Descobridor o inventaire
Data de descobèrta
Contrari
Color
Simbòl de quantitat
Simbòl d'unitat
Proprietat de
Fondador
Compren
Data de debuta
Data de fin
Precedit per
Seguit per
Coordenadas
[[Fichièr:Village de Sigoyer (Alpes de Haute-Provence).jpg|center|280px|link=|border]]
[[Fichièr:Blason Sigoyer04.svg|75px|center|link=]]
Geografia fisica
Occitania map (1).png
geolocalizacion
Coordenadas 44° 19′ 12″ N, 5° 57′ 32″ E
Superfícia 15,3 km²
Altituds
 · Maximala
 · Minimala
 
945 m
482 m
Geografia politica
Region istorica Provença Armas de Provença
Estat Bandièra de França França
Region
93
Provença Aups e Còsta d'Azur
Departament
4
Aups d'Auta Provença Armas dau Departament deis Aups d'Auta Provença
Arrondiment Forcauquier
Canton La Mota dau Caire
Intercom
200017762
de la Motte-du-Caire-Turriers
Cònsol Michel Hernandez (2008-2014)
Geografia umana
Autras informacions
Còde postal 04200
Còde INSEE 04207

Segoier (Sigoyer en francés) es una comuna provençala, situada dins lo departament deis Aups d'Auta Provença e la region de Provença-Aups-Còsta d'Azur.

Geografia[modificar | modificar la font]

Partida eissida de l'article francés

Lo vilatge es situat sus un pichon caulet, a unitat|823|m {{}} d'altitud[1].

Tèxte originau de l'article francés

Le village est situé sur un petit col, à 823 m d’altitude[1].


Istòria[modificar | modificar la font]

Partida eissida de l'article francés

La localité apareis per las primièras fes en las chartes a la XIIIen sègle (Cigoerium)[1]. Distincion de las avesques de Gap, a erigit en marquisat amb Beynes per Pèira de Laidet en 1719[2]. Lo abbaye de Aniane e lo abbaye de Clunhic possedissián caduna un prieuré[3]. Administrativement, La comunitat villageoise dépendait de la baillie de Sisteron[3].

Lo castèl a deteriorat al cors dels guèrras de religion, de contunh a nòu a la Revolucion[4].

Pendent la Revolucion, la municipalitat compta una societat patriotique, creada après la fin de 1792[5]. En 1793, lo castèl a mes als enchères per demolicion[6].

Tèxte originau de l'article francés

La localité apparaît pour la première fois dans les chartes au XIIIen siècle (Cigoerium)[1]. Seigneurie des évêques de Gap, elle est érigée en marquisat avec Beynes pour Pierre de Laidet en 1719[2]. L’abbaye d'Aniane et l’abbaye de Cluny possédaient chacune un prieuré[3]. Administrativement, la communauté villageoise dépendait de la baillie de Sisteron[3].

Le château est endommagé au cours des guerres de religion, puis à nouveau à la Révolution[7].

Durant la Révolution, la commune compte une société patriotique, créée après la fin de 1792[8]. En 1793, le château est mis aux enchères pour démolition[9].


Administracion[modificar | modificar la font]

Lista deus cònsols successius
Periòde Identitat Etiqueta Qualitat
2008 2014 Michel Hernandez    
març de 2001 2008      
Totas las donadas son pas encara conegudas.

Demografia[modificar | modificar la font]


 v · d · m 
Evolucion demografica
Populacion comunala actuala (2013): , totala:
Picto infobox character.png
1793 1800 1806 1821 1831 1836 1841 1846 1851
237 257 286 240 242 242 217 230 236
1856 1861 1866 1872 1876 1881 1886 1891 1896
230 240 240 227 218 206 190 161 161
1901 1906 1911 1921 1926 1931 1936 1946 1954
162 151 150 128 120 109 113 89 89
1962 1968 1975 1982 1990 1999 2006 2007 2008
71
70
72
83
88
75
82
83
86
2009 2010
89
94
92
97
Fonts
Base Cassini de l'EHESS - Nombre retengut a partir de 1962 : Populacion sens comptes dobles - Sit de l'INSEE
Evolucion de la populacion 1962-2008


Luòcs e monuments[modificar | modificar la font]

Personalitats ligadas amb la comuna[modificar | modificar la font]

Véser tanben[modificar | modificar la font]

Ligams extèrnes[modificar | modificar la font]

Nòtas[modificar | modificar la font]

  1. 1,0, 1,1, 1,2 et 1,3 Modèl:Labor Error de citacion : Balise <ref> non valide ; le nom « La_Torre » est défini plusieurs fois avec des contenus différents
  2. 2,0 et 2,1 Modèl:Atlàs istorica de la Provence, pàg. 201 Error de citacion : Balise <ref> non valide ; le nom « AHP » est défini plusieurs fois avec des contenus différents
  3. 3,0, 3,1, 3,2 et 3,3 Error de citacion : Balisa <ref> incorrècta ; pas de tèxte per las referéncias nomenadas archeo-provence.
  4. Modèl:Collier-Anautita-Provence, p 243
  5. Patrice Alphand, « Las Societats popularas», La Revolucion en las Bassas-Alpes, Anals d'Anautita-Provence, bulletin de la societat scientifica e literària de las Alpes-de-Anautita-Provence, pas 307, 1er trimèstre 1989, 108en an, p 296-298
  6. Raymond Collier, op. cit., P 243
  7. Modèl:Collier-Haute-Provence, p 243
  8. Patrice Alphand, « Les Sociétés populaires», La Révolution dans les Basses-Alpes, Annales de Haute-Provence, bulletin de la société scientifique et littéraire des Alpes-de-Haute-Provence, no 307, 1er trimestre 1989, 108en année, p 296-298
  9. Raymond Collier, op. cit., p 243