Sciéncias de la santat

Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.


Venètz de demandar una traduccion de Sciéncias de la santat.

Creatz (exemple detalhat) la sospagina qu'assegurarà lo seguiment del processús de traduccion en clicant sus Projècte:Traduccion/Sciéncias de la santat.

Las Sciéncias de la santat amassan de disciplinas divèrsas (Sciéncias aplicadas) que son orientadas o dedicadas a la santat dels èssers umans o animals.

Las Sciéncias de la santat son organizadas en dos ensems: 1) L' estudi e la recèrca per l'aquisicion de coneissenças sobre la santat e la malautia; 2) L'aplicacion d'aquelas coneissenças tecnicas.

Ambas vertientes se reúnen para lograr el amplio propósito de: mantener, reponer y mejorar la salud y el bienestar; prevenir, tratar y erradicar enfermedades; y comprender mejor los complejos procesos vitales de los organismos animales y humanos relacionados con la vida, la salud y sus alteraciones (enfermedad).

Las investigaciones de esta ciencia están basadas en las ciencias puras de Biologia, Quimia y Fisica aunque también en sciéncias socialas, como la sociología médica, la psicología, etc. Otros campos que han hecho un aporte excepcional y significativo a las Ciencias de la Salud son: Bioquímica, Biotecnología, Ingeniería, Epidemiología, Genética, Enfermería, Farmacología, Farmaceútica, Medecina, etc.

Campos de las Ciencias de la Salud[modificar | Modificar lo còdi]