Ajuda:Pagina semiprotegida

Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.
(Redirigit dempuèi Wikipèdia:Pagina semiprotegida)
Anar a : navigacion, Recercar
Venètz de demandar una traduccion de Pagina semiprotegida.

Creatz (exemple detalhat) la sospagina qu'assegurarà lo seguiment del processús de traduccion en clicant sus Projècte:Traduccion/Pagina semiprotegida.

Green check.png Aquesta pagina descriu una politica oficiala de la Wikipèdia occitanofòna. Aquesta a fach consens demest la comunautat d'editors aprèp debat e es doncas considerada coma una règla que s'aplica a totas las contribucions. La pagina es protegida; per prepausar de cambiaments, cal utilizar la pagina de discussion, la Tavèrna, o dobrir una presa de decision novèla.

Acorhci:
{{{1}}}


La semiproteccion d'una pagina empacha los utilizaires non-enregistrats (IP) e los que lor compte es estat creat (environ) fa mens de 4 jorns de modificar aquesta pagina.

Definicion[modificar | modificar la font]

La semiproteccion :

  • A pas pour but d'interdire les modifications anonymes en général.
  • Es pas une action préventive sur une pagina qui pourrait être vandalisée.
  • Ne doit pas être utilisée sur des pages très consultées (lien sur la pagina d'accueil, article de la semaine, lien sur un autre site web, un journal...) sauf s'il y a des problèmes sérieux de vandalisme sur cette pagina.

La semiproteccion doit seulement être utilisée lorsque la pagina connaît de sérieux problèmes de vandalisme ou de spam. Ce n'est pas une solution appropriée aux conflits d'éditions puisqu'elle pourrait bloquer certains intervenants et pas d'autres.

La semiproteccion ne doit être utilisée qu'en réponse à de sérieux vandalismes et non en tant que mesure préventive contre des menaces ou une probabilité de vandalisme, telles des pages devenant soudainement très modifiées en raison de l'actualité ou de liens de site à fort trafic. La semiproteccion ne doit être appliquée qu'en possession de preuves d'un sérieux problème de vandalisme.

Nòta als administrators : tout comme la proteccion complète, la semiproteccion devrait seulement être considérée comme la mesure à prendre si toutes les autres ont échoué. Mentionnez explicitement « semiproteccion » dans le résumé du journal des protections, pour que l'on puisse distinguer d'une proteccion complète.

Indicacion[modificar | modificar la font]

Les articles semi-protégés sont indiqués par le bandeau {{semiproteccion}} (au moins sur la pagina de discussion de l'article) : Error: No pot estar buit l'atribut name dels indicadors d'estat de la pàgina.

Lorsque la pagina protegida est une pagina particulièrement emblématique de l'encyclopédie (par exemple Wikipèdia:Acuèlh o Acuèlh) on peut placer le bandeau en haut de la pagina de discussion au lieu de le mettre sur la pagina d'article elle-même.

Liste des pages semiprotegidas[modificar | modificar la font]

  • Liste générée automatiquement (Mais cette liste n'est pas tenue à jour très fréquemment : attention à la date affichée en haut de pagina)(les pages semiprotegidas sont celles qui s'affichent en jaune dans la troisième colonne en partant de la gauche : « Bearbeiten dürfen »)

Comment demander la semiproteccion d'une pagina ?[modificar | modificar la font]