Fichièr:NOB-RioParaguai.jpg

Lo contengut de la pagina non es disponible dins una autra lenga.
Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.

Fichièr d'origina(1 068 × 686 pixèl, talha del fichièr: 122 Ko, tipe MIME: image/jpeg)

Descripcion

Altíssima Ponte Eurico Gaspar Dutra, sobre o Rio Paraguai da Estrada de Ferro Noroeste do Brasil, com cerca de 2km de extensão. Inaugurada em 1947, possibilitou a ligação ferroviária entre o Brasil e a Bolívia. Inicialmente se chamava Ponte Rio Branco.

HISTÓRIA Estando situada num local totalmente plano (pantanal), foi dificil para os construtores dicidirem se seria uma ponte pensil (com uma parte que se levanta no meio, para os navios passarem), ou fixa, como finalmente foi construída, porisso essa grande altura no ponto mais alto, no meio da ponte. Contam descendentes de trabalhadores na construção desta ponte que caíram varios trabalhadores no rio e foram devorados por piranhas. Aumentou assim o numero de trabalhadores que morreram na construção da Noroeste do Brasil, sendo que morreram muitos pela malária e mortos pelos indios Coroados, no Estado de São Paulo.

Foto: Banco de Informações dos Transportes do Ministério dos Transportes do Brasil: Ponte Eurico Gaspar Dutra , onde é possível conhecer maiores detalhes sobre esta grande obra de engenharia.

Publicat jos licéncia(s)

El titular dels drets d'aquesta obra permet a tothom utilitzar-la per a qualsevol propòsit incloent-hi la redistribució lliure, ús comercial i modificació.

Nota:
Si la imatge exigeix una atribució, utilitzeu {{Attribution}} en comptes d'aquesta
Si és la vostra pròpia obra, utilitzeu {{PD-self}} en comptes d'aquesta.

Llegendes

Afegeix una explicació d'una línia del que representa aquest fitxer

Elements representats en aquest fitxer

subjècte representat

image/jpeg

Istoric del fichièr

Clicar sus una data e una ora per veire lo fichièr tal coma èra a aqueste moment

Data e oraMiniaturaDimensionsUtilizaireComentari
actual28 mai de 2007 a 07.51Miniatura per la version del 28 mai de 2007 a 07.511 068×686 (122 Ko)Lieselcorr.
9 mai de 2006 a 13.34Miniatura per la version del 9 mai de 2006 a 13.341 076×686 (151 Ko)Dalton~commonswikiPonte sobre o Rio Paraguai ("Ponte Rio Branco") da Estrada de Ferro Noroeste do Brasil, com cerca de 2km de extensão. A ponte possibilitou a ligação ferroviária entre o Brasil e a Bolívia.

La pagina çaijós compòrta aqueste imatge :

Usatge global del fichièr

Los autres wikis seguents utilizan aqueste imatge :

Metadonadas