Fichièr:Escudo de La Serena.svg

Lo contengut de la pagina non es disponible dins una autra lenga.
Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.

Fichièr d'origina(Fichièr SVG, resolucion de 760 × 430 pixèls, talha : 436 Ko)

Descripcion

Descripcion
English: Coat of arms of La Serena, Chile
Español: Escudo de armas de La Serena, Chile. Diseñado en base a decreto real del Emperador Carlos I de España, disponible aquí, con fecha 26 de agosto de 1549.
El Escudo de Armas de la ciudad de la Serena consiste en un castillo que hace de jefe en campo de argen o color plata con cuatro torreones arrojando llamas de las almenas. Sobre la bordadura aparecen cuatro F F y en sus ángulos haces de cuatro saetas invertidas. Sus soportes son dos grifos, haciendo presa de un eslabon.
El significado del escudo corresponde a una suerte de arenga conteniendo diversos elementos relacionados a la defensa o resguardo. El castillo en llamas no recuerda la destrucción de la villa de La Serena por indígenas en 1549 ,ni los daños provocados por el pirata Sharp en 1680, sino la defensa de la ciudad y la gallardía o presteza de sus habitantes, tal como se puede ver en el escudo de las ciudades de Dublin y Oteiza; en los escudos de los apellidos Valdivieso, Gallo y Rodriguez Castrillón. Respecto a los grifos que forman un eslabón y soportan el escudo podemos describirlos como animales mitológicos que resguardan tesoros, convencionalmente representan la fuerza, el valor y la vigilancia. Sus cuerpos están conformados por los animales mas poderosos del cielo y la tierra, mitad águila y mitad león. En torno al borde del escudo podemos encontrar dos elementos, las flechas amarradas que simbolizan las tribus indigenas sometidas a la corona española y letras "f" posiblemente del futuro rey, Felipe II.
Data
Font Trabalh personal
Autor B1mbo
Autras versions File:Flag of La Serena, Chile.svg

Publicat jos licéncia(s)

Ieu, autor d'aquesta òbra, publiqui jos las licéncias seguentas:
GNU head Avètz la permission de copiar, distribuir e modificar aqueste document segon los tèrmes de la Licéncia de documentacion liura GNU, version 1.2 o mai recenta publicada per la Free Software Foundation; sens seccions inalterablas, sens tèxte de primièra pagina de tempa e sens tèxte de darrièra pagina de tempa. Un exemplar de la licéncia es inclús dins la seccion intitulada GNU Free Documentation License.
w:oc:Creative Commons
atribucion partiment a l'identic
This file is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International, 3.0 Unported, 2.5 Generic, 2.0 Generic and 1.0 Generic license.
Sètz liure :
  • de partejar – de copiar, distribuir e transmetre aquesta òbra
  • d'adaptar – d'adaptar aquesta òbra
Jos las condicions seguentas :
  • atribucion – Vos cal atribuir aquesta òbra amb lo biais especificat per l'autor o lo concedent (mas pas dins un sens que suggerís que vos apròvan o qu'apròvan l'utilizacion d'aquesta òbra).
  • partiment a l'identic – Se modificatz, transformatz, o vos basatz sus aquesta òbra, vos cal distribuir l'òbra resultanta jos la meteissa licéncia o una licéncia similara a aquesta.
Podètz causir la licéncia que volètz.

Llegendes

Afegeix una explicació d'una línia del que representa aquest fitxer

Elements representats en aquest fitxer

subjècte representat

Istoric del fichièr

Clicar sus una data e una ora per veire lo fichièr tal coma èra a aqueste moment

Data e oraMiniaturaDimensionsUtilizaireComentari
actual22 març de 2009 a 18.55Miniatura per la version del 22 març de 2009 a 18.55760×430 (436 Ko)B1mboReplacing common coat with the original coat according to description of Royal Decree
22 març de 2009 a 00.06Miniatura per la version del 22 març de 2009 a 00.06914×1 069 (1,19 Mo)B1mbo{{Information |Description={{en|1=Coat of arms of La Serena, Chile}} {{es|1=Escudo de armas de La Serena, Chile}} |Source=trabajo propio (own work) basado en [[:File:Escudo de San Luis Potosí A.s

La pagina çaijós compòrta aqueste imatge :

Usatge global del fichièr

Los autres wikis seguents utilizan aqueste imatge :

Veire l'utilizacion globala d'aqueste fichièr.