Fichièr:Blason ville fr Cotignac II (83).svg

Lo contengut de la pagina non es disponible dins una autra lenga.
Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.

Fichièr d'origina(Fichièr SVG, resolucion de 600 × 660 pixèls, talha : 89 Ko)

Descripcion

Descripcion
Français : Écartelé : au I, de gueules, à un pont de trois arches d'argent, mouvant de la pointe, surmonté d'un lévrier passant du même ; au II, de sable, à trois bandes d'argent, et un chef d'or, chargé de trois étoiles d'azur ; au III, d'or, à une cotice de gueules ; au IV, d'hermine. Sur le tout, d'azur, à cinq tours crénelées d'argent posées en sautoir et accompagnées de quatre trèfles d'or posés, en un chef, deux en flanc, et un en point (Armorial Général I, 208)
Font Trabalh personal
Autor Seifuku

Le premier quartier représente la famille de Pontevès qui garda cette baronnie de 1240 à 1616. Le deuxième quartier représente les Trougnon, alliés des Pontevès;

Le troisième quartier est parlant - une cotice pour Cotignac;

Pour le quatrième quartier, les hermines ont été insérées par la Communauté, en remerciement des privilèges que Marie de Blois, Comtesse de Provence, Régente, ( mère de Louis II d'Anjou qui n'avait que six ans à la mort de son père, maîtresse femme qui défendit sérieusement ses droits et la Provence ), accorda à Cotignac. Le 19 février 1616, Gabrielle de Pontevès, par son mariage avec Guillaume de Simiane, apporta Cotignac à cette Maison. Donc en 1696, lors de l'enregistrement des armoiries, la baronnie appartenait à la famille de Simiane. Il était normal que, ne changeant rien aux armes antérieures, elle ajouta sur le tout, se plaçant ainsi en évidence, son propre blason. Elle ne remplaça que les fleurs de lys par des trèfles car ce n'était que par concession royale que l'on pouvait prétendre au lys de France.

Publicat jos licéncia(s)

Ieu, autor d'aquesta òbra, publiqui jos las licéncias seguentas:
GNU head Avètz la permission de copiar, distribuir e modificar aqueste document segon los tèrmes de la Licéncia de documentacion liura GNU, version 1.2 o mai recenta publicada per la Free Software Foundation; sens seccions inalterablas, sens tèxte de primièra pagina de tempa e sens tèxte de darrièra pagina de tempa. Un exemplar de la licéncia es inclús dins la seccion intitulada GNU Free Documentation License.
w:oc:Creative Commons
atribucion partiment a l'identic
This file is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International, 3.0 Unported, 2.5 Generic, 2.0 Generic and 1.0 Generic license.
Sètz liure :
  • de partejar – de copiar, distribuir e transmetre aquesta òbra
  • d'adaptar – d'adaptar aquesta òbra
Jos las condicions seguentas :
  • atribucion – Vos cal atribuir aquesta òbra amb lo biais especificat per l'autor o lo concedent (mas pas dins un sens que suggerís que vos apròvan o qu'apròvan l'utilizacion d'aquesta òbra).
  • partiment a l'identic – Se modificatz, transformatz, o vos basatz sus aquesta òbra, vos cal distribuir l'òbra resultanta jos la meteissa licéncia o una licéncia similara a aquesta.
Podètz causir la licéncia que volètz.

Llegendes

Afegeix una explicació d'una línia del que representa aquest fitxer

Elements representats en aquest fitxer

subjècte representat

image/svg+xml

ba2a8de739d4128766ea8a2a378f1b80530eabed

90 830 Byte

660 píxel

amplada catalan

600 píxel

Istoric del fichièr

Clicar sus una data e una ora per veire lo fichièr tal coma èra a aqueste moment

Data e oraMiniaturaDimensionsUtilizaireComentari
actual5 abril de 2010 a 12.32Miniatura per la version del 5 abril de 2010 a 12.32600×660 (89 Ko)Seifukuchamp d'hermine ajusté
5 abril de 2010 a 12.09Miniatura per la version del 5 abril de 2010 a 12.09600×660 (96 Ko)Seifuku{{Information |Description={{fr|1=Écartelé : au I, de gueules, à un pont de trois arches d'argent, mouvant de la pointe, surmonté d'un lévrier passant du même ; au II, de sable, à trois bandes d'argent, et un chef d'or, chargé de trois étoiles d'

La pagina çaijós compòrta aqueste imatge :

Usatge global del fichièr

Los autres wikis seguents utilizan aqueste imatge :